Sorø Regatta 2024

Kære medlemmer, forældre, pårørende,

Sorø Regattaen 2024 nærmer sig, og igen i år forsøger vi at forberede os bedst muligt.

Da denne event kræver mange, frivillige hænder og stor velvilje fra klubbens medlemmer, vil vi igen i år lave et optaktsmøde for alle de medlemmer i klubben, der vil give en hånd med i forbindelse med de 2 dages aktiviteter på klubbens område:

Vi får igen i år brug for

– morgenfriske kaffebryggere, der kan sørge for morgenmad ved dommermødet

– kioskmedarbejdere, der kan brygge kaffe og sælge lækkerier til roere og pårørende

– opryddere, der kan holde pladsen pæn og ren

– serveringspersonale, der kan gøre frokost klar for dommere og officials både lørdag      og  søndag

– toiletpassere, der servicerer toiletter og toiletvogne løbende

– tovholdere til starterbørn

– tovholdere til spande med kaffe m.m. til dommerbådene

Uanset om du kan tilbyde din hjælp i 1/2 time eller i hele weekenden, vil vi gerne indbyde dig til et indledende regattamøde

TIRSDAG den 30. april 2024 kl. 19.00

Vi har lagt mødet straks efter motionstræningen og håber at se så mange som overhovedet muligt, så vi kan få styr på detaljerne og besat nogle vigtige poster til det store event. Vi når bedst frem til endnu en succes ved at løfte i flok, og vi har virkelig brug for din hjælp!

Du må meget gerne tilmelde dig enten på FB eller på listen i klubben (glasruden ind til køkkenet), så vi nogenlunde kender antallet af fremmødte.

Vel mødt!